<span style='color:#787878;font-size:12px;'>در صورت اجرا تعرفه‌های ویزیت ۳۰ درصد بالاتر می‌رود</span><br/>تشویق پزشکان به اجرای نسخه الکترونیکی از جیب مردم!
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>در صورت اجرا تعرفه‌های ویزیت ۳۰ درصد بالاتر می‌رود</span><br/>تشویق پزشکان به اجرای نسخه الکترونیکی از جیب مردم!

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان از افزایش ۱۰ درصدی تعرفه ویزیت پزشکان خبر داد و گفت: تعرفه ویزیت در صورت استفاده از نسخه‌نویسی الکترونیکی ۳۰ درصد افزایش داشته‌است. علیرضا مدرکیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ تعرفه ویزیت پزشکان نسبت به آخرین تغییر سال ۹۹، ۱۰ درصد افزایش […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان از افزایش ۱۰ درصدی تعرفه ویزیت پزشکان خبر داد و گفت: تعرفه ویزیت در صورت استفاده از نسخه‌نویسی الکترونیکی ۳۰ درصد افزایش داشته‌است.

علیرضا مدرکیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ تعرفه ویزیت پزشکان نسبت به آخرین تغییر سال ۹۹، ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده اما در صورت استفاده از نسخه‌نویسی الکترونیکی این افزایش تعرفه به ۳۰ درصد می‌رسد.

وی تصریح کرد: طبق مصوبات مجلس شورای اسلامی، دولت موظف است پیگیر برنامه نسخه‌نویسی الکترونیکی باشد و امسال با جدیت این مسئله در حال پیگیری است به همین علت برای تشویق پزشکان به منظور استفاده از این طرح، افزایش ۳۰ درصدی تعرفه ویزیت را برای آنها در نظر گرفته‌است.

وی با بیان اینکه ما پیشنهاد دادیم که اگر امکان دارد این مابه‌التفاوت ۲۰ درصدی از جیب مردم پرداخت نشود، توضیح داد: طی صحبت‌هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان و مدیرکل بیمه سلامت استان داشتیم، پیشنهاد دادیم این مابه‌التفاوت توسط سازمان‌های بیمه‌گر یا ارگانی پرداخت شود تا مردم هزینه زیادی متحمل نشوند.

مدرکیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر نسخه‌نویسی الکترونیکی در استان انجام می‌شود اما الان که ما درگیر پاندمی کروناویروس هستیم، زمان مناسبی برای اجرای این طرح نبود چراکه مدت زمان حضور بیماران در بیمارستان‌ها و مطب‌ها را افزایش داده‌ است.

به گزارش ایسنا، ویزیت پزشکان سال ۹۹ علاوه بر اینکه در ابتدای سال افزایش ۱۵ درصدی داشت، در بهمن‌ماه نیز بین ۸ تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد!