آی‌سی‌تی نیوز – نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت:ما باید به سمت تغییر روش برگزاری انتخابات حرکت کنیم و برای این امر باید از هم اکنون برنامه ریزی شود. محمدرضا صباغیان بافقی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص اعلام آمادگی شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ به صورت الکترونیک اظهار داشت:این […]

آی‌سی‌تی نیوز – نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت:ما باید به سمت تغییر روش برگزاری انتخابات حرکت کنیم و برای این امر باید از هم اکنون برنامه ریزی شود.
محمدرضا صباغیان بافقی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص اعلام آمادگی شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ به صورت الکترونیک اظهار داشت:این اتفاق باید در نهایت رخ دهد و فرآیند انتخابات ها به سمت الکترونیک شدن حرکت کند و برای آن از قبل برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: باتوجه به تجربیات دنیا و همینطور توسعه ابزارهای دقیق و جدید ما هم باید روند کارهای دیوانی و اداری خود را به شکل الکترونیکی پیش ببریم و انتخابات یکی از این امور است اما حتماً زیرساخت ها و ملزوماتی برای آن نیاز است که در کنار نیاز های قانونی باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس ادامه داد: قوانین در این زمینه اجازه این کار را می دهد و اگر اصلاحاتی نیز لازم است مجلس آمادگی انجام آن را دارد و باید این مطالبه از مجریان وجود داشته باشد که مسیر را برای تغییر روش برگزاری انتخابات هموار کنند.