ادعای اجرای ۷۵درصدی نسخ الکترونیکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران
ادعای اجرای ۷۵درصدی نسخ الکترونیکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سازمان بیمه تامین اجتماعی گفت: درتهران قبل از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تنها ۴۰درصد این طرح اجرا می‌شد اما این آمار امروز به ۷۵ درصد در سطح بیمارستان های تامین اجتماعی رسیده است. به گزارش فارس، سیدهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران در باره آخرین جزئیات اجرای […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سازمان بیمه تامین اجتماعی گفت: درتهران قبل از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تنها ۴۰درصد این طرح اجرا می‌شد اما این آمار امروز به ۷۵ درصد در سطح بیمارستان های تامین اجتماعی رسیده است.

به گزارش فارس، سیدهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران در باره آخرین جزئیات اجرای طرح نسخ الکترونیکی اظهار کرد: ممکن است مشکلاتی مانند قطعی و کندی در حوزه اجرای دفترچه های الکترونیکی وجود داشته باشد اما ما رصد می کنیم و آن مشکلات را حل می‌کنیم اما بعد از الزام قانونی طرح، علی رغم اینکه به سیستم و حوزه درمان ما فشار مضاعفی را وارد کرد اما رشد بسیار مطلوبی نسبت به گدشته وجود دارد.

وی افزود: در تهران قبل از اجرای طرح نسخ الکترونیکی، ۴۰ درصد اجرا می‌شد اما این رقم به ۷۵ درصد در بیمارستان های تامین اجتماعی رسیده است و در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به بیش از ۹۰درصد رسیده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: تمهیداتی پیش بینی کردیم که در مواقع قطعی،کندی و شرایط اضطراری به لحاط فناوری و سیستم ها مشکلی برای مردم به وجود نیاید و هزینه این مشکلات را مردم پرداخت نکنند.