معرفی اشتراک جدید بدون تبلیغ در توییتر
معرفی اشتراک جدید بدون تبلیغ در توییتر
آی سی تی نیوز - ایلان ماسک اعتراف کرده که توییتر تبلیغات زیادی دارد و او اصلاحاتی را برای آن در نظر گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، ایلان ماسک گفت که این شبکه اجتماعی برای رسیدگی به میزان بیش از حد تبلیغات نمایش داده شده در توییتر اقداماتی را انجام خواهد داد. در نهایت، ماسک تکرار کرد که یک ردیف اشتراک جدید و با قیمت بالاتر نیز ایجاد خواهد شد که تبلیغات را به طور کامل حذف می کند.

گزینه ای برای پرداخت هزینه جهت خلاص شدن از شر تبلیغات، چیزی بوده است که کاربران توییتر حداقل از زمان معرفی اشتراک پولی اولیه توییتر به آن ابراز تمایل کرده اند، که تعدادی از ویژگی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما هیچ کاری برای تغییر نرخ مشاهده تبلیغات در سایت انجام نداده است.

ماسک قبلاً گفته بود که یک اشتراک سطح بالاتر کاملاً بدون آگهی در سال ۲۰۲۳ ارائه خواهد داد. او در آن زمان همچنین گفت که مشترکین با تیک آبی نیمی از تبلیغات کاربران رایگان را خواهند دید.

اذعان ماسک به وضعیت تبلیغات در توییتر درست پس از آن صورت می گیرد که او از پایان پشتیبانی از مشتریان شخص ثالث خبر داد. توییتر از هفته گذشته دسترسی به API را برای بزرگترین کلاینت‌ها از جمله Tweetbot و Twitterific، قطع و سپس دستورالعمل‌های توسعه‌دهنده خود را در اوایل این هفته به‌روزرسانی کرد تا دسترسی همه این کلاینت‌ها را به طور کامل قطع کند.