تعداد دانش‌بنیان های طرف قرارداد با سازمان فناوری اطلاعات افزایش یافت
تعداد دانش‌بنیان های طرف قرارداد با سازمان فناوری اطلاعات افزایش یافت
آی سی تی نیوز - رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان طرف قرارداد با سازمان فناوری اطلاعات به ۳۲ شرکت رسید.

به گزارش مهر، دکتر محمد خوانساری در دیدار نوروزی سال ۱۴۰۲ که با حضور مدیران و کارکنان این دستگاه صورت گرفت، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در آغاز سال جدید را نویدبخش سالی پرخیر و برکت دانست و با مروری بر اهداف و مأموریت‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال جدید، بیان داشت: امسال برای رشد تولید و مهار تورم، اطلاعات سامانه‌هایی که توسط این سازمان مدیریت و راهبری می‌شود به نحو احسن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و توسعه فعالیت‌ها با حفظ تکالیف قانونی پیشین، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، رویکرد این دستگاه در سال جدید را مبتنی بر پاسخگویی در ارائه خدمات به متقاضیان دانست و گفت: به منظور افزایش و رشد تولید در سازمان فناوری اطلاعات ایران، نیازمند سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستیم و پاسخگو بودن در حوزه ارائه خدمات به نیازهای متقاضیان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم و لذا تحقق این مهم نیازمند تلاش جهادی و یکپارچه کلیه کارکنان است.

خوانساری با اشاره به شعار ” تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی” که سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شده بود اظهارداشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس تعداد شرکت‌های دانش بنیان طرف قرار داد با سازمان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ با رشد ۱۰۰ در صدی به ۳۲ شرکت افزایش یافت.

در این دیدار هم‌چنین، معاونان سازمان فناوری اطلاعات ایران در حوزه‌هایی نظیر امنیت، دولت الکترونیک و سیاست گذاری و اعتباربخشی اقدام به ارائه گزارشی از اقدامات خود در سال گذشته نمودند و به ترسیم برنامه‌های خود در سال جدید پرداختند.