بیش از ۵۰۰ شرکت آگهی دهنده پلتفرم دیگر با توئیتر همکاری نمی کنند
بیش از ۵۰۰ شرکت آگهی دهنده پلتفرم دیگر با توئیتر همکاری نمی کنند
آی سی تی نیوز - به گفته یک منبع آگاه پس از آنکه ایلان ماسک توئیتر را خرید، بیش از ۵۰۰ شرکت آگهی دهنده پلتفرم همکاری با آن را متوقف کرده اند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، درآمد روزانه این شبکه اجتماعی در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی ۴۰ درصد کمتر از درآمد آن در همین تاریخ از سال گذشته بوده است. کاهش درآمد شرکت نیز نخست در نشریه «پلتفرمر» گزارش شده بود.

البته توئیتر هنوز به در خواست برای اظهار نظر پاسخی نداده است.

ایلان ماسک در اکتبر ۲۰۲۲ میلادی توئیتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید. پس از آن در واکنش به اخراج هزاران کارمند و ارائه گزینه احراز هویت تیک آبی در ازای دریافت وجه که منجر به جعل هویت حساب کاربری شرکت ها در توئیتر شد، بسیاری از آگهی دهندگان از پلتفرم فرار کردند.

این شبکه اجتماعی اخیرا ممنوعیت انتشار تبلیغات سیاسی که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود را لغو و اعلام کرد سیاست انتشار آگهی برای تبلیغات مبتنی بر دلیل در آمریکا را تسهیل و در حقیقت سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دیگر رسانه ها همخوان خواهد کرد.