آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دارندگان ابزار پرداخت‌های بانکی تا فردا فرصت دارند تا با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک مالیاتی و مشاهده تمام پذیرنده‌های خود برای درخواست اتصال، غیرفعال سازی، حذف یا ثبت جدید اقدام کنند. میلاد فرخان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اجرای […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دارندگان ابزار پرداخت‌های بانکی تا فردا فرصت دارند تا با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک مالیاتی و مشاهده تمام پذیرنده‌های خود برای درخواست اتصال، غیرفعال سازی، حذف یا ثبت جدید اقدام کنند.

میلاد فرخان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اجرای قانون فروشگاهی به شفافیت مالیاتی کمک خواهد کرد،افزود :مطابق قانون دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیک که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال می شود.

وی از صاحبان کارتخوان کارگاه های بانکی خواست تا در فرصت باقی مانده با ورود به درگاه خدمات الکترونیک مالیاتی نسبت به مشاهده تمامی کارتخوان ها و درگاه های بانکی خود و الصاق این پایانه ها به پرونده مالیاتی یا تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: کارتخوان ها و درگاه های بانکی که تاپایان بهمن ماه جاری ساماندهی نشوند، از سوی بانک مرکزی قطع خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طرح اتصال کارت خوان ها به پرونده مالیاتی با هدف شفاف سازی فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از فرار مالیاتی با همکاری بانک مرکزی اجرا می شود.

وی اظهار داشت: پیش از این برخی صاحبان کسب و کارهای دارای درآمد بالا از کارتخوان افراد دیگری استفاده می کردند که این امر باعث فرار مالیاتی بالایی درکشور می شود.

استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۵۰هزار مودی مالیاتی دارد.