خرید توییتر توسط ایلان ماسک زیر ذره بین کنگره
خرید توییتر توسط ایلان ماسک زیر ذره بین کنگره

آی‌سی‌تی نیوز – گروهی از نمایندگان کنگره نامه‌ای به توییتر ارسال کردند تا تمام سوابق و مطالب مربوط به پیشنهاد ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا برای خرید توییتر را حفظ کرده و زمینه را برای تحقیقات احتمالی فراهم کنند. به گزارش فارس به نقل از رویترز، در بخشی از این نامه آمده است: “در حالی […]

آی‌سی‌تی نیوز – گروهی از نمایندگان کنگره نامه‌ای به توییتر ارسال کردند تا تمام سوابق و مطالب مربوط به پیشنهاد ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا برای خرید توییتر را حفظ کرده و زمینه را برای تحقیقات احتمالی فراهم کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، در بخشی از این نامه آمده است: “در حالی که کنگره به بررسی شرایط شرکت های فناوری بزرگ و چگونگی محافظت از حقوق آمریکایی ها ادامه می دهد، این نامه به عنوان یک درخواست رسمی است تا تمام سوابق مربوط به پیشنهاد ماسک برای خرید توییتر، از جمله بررسی و پاسخ توییتر به این پیشنهاد حفظ شود.

کارشناسان معتقدند این دستور ذخیره سوابق نشان می دهد که احتمالا کنگره قصد دارد در مورد پیشنهاد ماسک برای خرید توییتر تحقیق کند. نامه مذکور توسط جیم جردن، عضو جمهوری خواه ارشد کمیته قضایی مجلس نمایندگان و سایر اعضای کمیته امضا شده است.

جردن اخیراً در مصاحبه ای با شبکه فاکس گفت امیدوار است ماسک در خرید توییتر موفق شود زیرا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی «میدان عمومی امروز هستند». وی و دیگر جمهوری خواهان از توئیتر به دلیل ممنوع کردن فعالیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و دیگر محافظه کاران برجسته انتقاد کرده اند.

توییتر حساب کاربری ترامپ را به دلیل خطر تشدید بیشتر خشونت پس از یورش به ساختمان کنگره آمریکا در سال گذشته مسدود کرد.