خریدار اپ ترامپ به چالش خورد
خریدار اپ ترامپ به چالش خورد

آی‌سی‌تی نیوز – روز گذشته سهام شرکتی که تصمیم داشت شبکه اجتماعی دونالد ترامپ را بخرد، سقوط کرد زیرا گزارش ها نشان داد دو تن از مدیران کلیدی این شرکت استعفا کرده اند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سهام شرکت «دیجیتال ورد اکوزیشن» روز گذشته با ۱۰ درصد کاهش روبرو شد زیرا […]

آی‌سی‌تی نیوز – روز گذشته سهام شرکتی که تصمیم داشت شبکه اجتماعی دونالد ترامپ را بخرد، سقوط کرد زیرا گزارش ها نشان داد دو تن از مدیران کلیدی این شرکت استعفا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سهام شرکت «دیجیتال ورد اکوزیشن» روز گذشته با ۱۰ درصد کاهش روبرو شد زیرا به گفته دو منبع ناشناس، مدیر ارشد فناوری و مدیر ارشد تولید این شرکت از سمت خود استعفا کرده اند.

هیچ یک از این مدیران ارشد به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخی نداده اند اما یک منبع آگاه به شرط ناشناس ماندن، خروج هر دوی آنها از شرکت را تایید کرد.

هنوز مشخص نیست چرا جاش آدامز (مدیر ارشد فناوری) و بیلی بوزر (مدیر ارشد تولید) تصمیم به ترک شرکت گرفته اند، اما استعفای آنها در زمانی اعلام شده که شرکت برای جذب کاربر با چالش هایی روبرو است.

پیش از خروج آنها از شرکت نیز اعلام شده بود حسابداران نیازمند مدت زمان بیشتری هستند تا آمار مالی شرکت را قبل از گزارش سالانه آن بررسی کنند. هرچند بسیاری از شرکت های سهامی عام خواستار تمدید مهلت ارائه گزارش مالی سالانه خود می شوند. اما عرضه نابهنگام و پر چالش اپلیکیشن ترامپ(Truth) در ماه فوریه، سهامداران این شرکت را نگران کرد.

تا روز گذشته حدود ۱.۵ میلیون کاربر احتمالی منتظر دریافت اجازه دسترسی به اپ مذکور بودند.

در پاییز ۲۰۲۱ هنگامیکه شرکت دیجیتال ورد قصد خرید شبکه اجتماعی ترامپ را اعلام کرد، ارزش سهام آن بیشتر از ۱۰۰ دلار شد.

هفته گذشته دو پسر ترامپ دست محتوا در این پلتفرم را آغاز کردند. اما دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا حدود یک ماه و نیم قبلی پستی در شبکه اجتماعی ارسال کرده و از آن زمان تاکنون هیچ فعالیتی نداشته است.

هرچند هنگامیکه اپ مذکور در ماه فوریه در اپ استور عرضه شد، با استقبال زیادی روبرو شد، اما آمار نشان می دهد تعداد دانلود آن کاهش یافته و هم اکنون جزو ۲۰۰ اپ برتر این فروشگاه نیست.