آی‌سی‌تی نیوز – با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه و دستور دادستان تهران مبنی بر نظارت بر کسب و کار‌های مجازی در آستانه نوروز، معاون دادستان به همراه گشت تعزیرات حکومتی و پلیس فتا از تعدادی از انبار‌های فروشگاه‌های بزرگ مجازی تهران به طور سرزده بازدید کرد. خبرگزاری میزان – با توجه به تأکیدات […]

آی‌سی‌تی نیوز – با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه و دستور دادستان تهران مبنی بر نظارت بر کسب و کار‌های مجازی در آستانه نوروز، معاون دادستان به همراه گشت تعزیرات حکومتی و پلیس فتا از تعدادی از انبار‌های فروشگاه‌های بزرگ مجازی تهران به طور سرزده بازدید کرد.
خبرگزاری میزان – با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه و دستور دادستان تهران مبنی بر نظارت بر کسب و کار‌های مجازی در آستانه نوروز، معاون دادستان به همراه گشت تعزیرات حکومتی و پلیس فتا از تعدادی از انبار‌های فروشگاه‌های بزرگ مجازی تهران به طور سرزده بازدید کرد.

در این بازدید که روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ با صورت گرفت؛ لرستانی، سرپرست دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای با حضور جمعی از قضات دادسرای مذکور و مسئول کسب و کار‌های مجازی پلیس فتا در گشت مشترک با جمعی از رؤسای شعب سازمان تعزیرات حکومتی از انبار مرکزی دیجی‌کالا و دفاتر مرکزی دیوار و اسنپ به صورت سرزده بازدید به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، معاون دادستان تهران ضمن نظارت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری اجناس و خدمات در این شرکت‌ها، نکات لازم را جهت ارائه بهتر خدمات به مردم در فضای مجازی به مدیران این مجموعه‌ها گوشزد کرد.