اختلال در سامانه یک کارگزاری بزرگ
اختلال در سامانه یک کارگزاری بزرگ

آی‌سی‌تی نیوز – برخی سهام‌داران با ثبت پویشی در فارس من، از اختلال در سامانه معاملاتی یک کارگزاری بزرگ بورسی گلایه کرده‌اند و خواستار پیگیری در این‌باره هستند. به تازگی برخی سهام‌داران با ثبت پویشی در سامانه «فارس من» از بروز اختلال در سامانه معاملاتی یک کارگزاری بزرگ بورسی گلایه کرده‌اند. گلایه برخی مخاطبان خبرگزاری […]

آی‌سی‌تی نیوز – برخی سهام‌داران با ثبت پویشی در فارس من، از اختلال در سامانه معاملاتی یک کارگزاری بزرگ بورسی گلایه کرده‌اند و خواستار پیگیری در این‌باره هستند.

به تازگی برخی سهام‌داران با ثبت پویشی در سامانه «فارس من» از بروز اختلال در سامانه معاملاتی یک کارگزاری بزرگ بورسی گلایه کرده‌اند.

گلایه برخی مخاطبان خبرگزاری فارس از اختلال در سامانه کارگزاری مفید، به امضای ۱۵۰ نفر از مخاطبان فارس من رسیده است؛ خبرگزاری فارس تلاش می‌کند‌ موضوع را به اطلاع مسئولان برساند و در صورتی که پاسخ منطقی از سوی متولیان وجود داشته باشد،‌ از طریق خبرگزاری به اطلاع سهامداران می‌رسد.

بنابراین گزارش، مخاطبان خبرگزاری فارس در ثبت این پویش در سامانه فارس من با تأکید بر اینکه ضرورت دارد «اختلال در سامانه کارگزاری مفید بررسی شود.»، عنوان کرده‌اند که ‌«شرکت کارگزاری مفید یکی از بزرگترین کارگزاری‌های کشور می‌باشد سود سالیانه این شرکت ده‌ها برابر سایر کارگزاری‌هاست ولی متاسفانه این کارگزاری در روزهای حساس بورس دچار اختلال شده و موجب ضررهای مالی سنگینی برای سهامداران می‌شوند اما متاسفانه طی این سالها نه تنها برخوردی با این کارگزاری نشده، بلکه به عنوان کارگزار برتر هم انتخاب شده است. لذا ما سهامداران زیان‌دیده خواستار بررسی علت اختلال و برخورد با این کارگزاری بوده و خواستار جبران زیان‌هایی هستیم که در اختلال‌ سامانه برای سهامدار به وجود آمده است.»