گوگل دستمزد کارکنانش را افزایش می‌دهد
گوگل دستمزد کارکنانش را افزایش می‌دهد
آی سی تی نیوز -گوگل در حال بازنگری فرآیند ارزیابی عملکرد خود است و تغییراتی را اعمال می‌کند که منجر به افزایش حقوق کارمندان می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از سی ان بی سی، گوگل تلاش می‌کند تنش بین کارمندان و مدیران این شرکت را کاهش دهد و از همین رو به دنبال افزایش حقوق کارمندان خود است.

از این هفته، گوگل از فرآیند جدیدی برای بررسی عملکرد به نام GRAD استفاده می کند که مخفف عبارت Google Reviews and Development است. بر اساس اسناد داخلی گوگل، این فرایند بخشی از تلاش برای ساده کردن روند ارزیابی، محدود کردن بررسی ها به جای دو بار به یک بار در سال، و سپردن مسئولیت بیشتر به مدیران به جای اتکای شدید به بررسی کارمندان توسط همتایان آنها است.

در این فرآیند جدید، اکثر کارمندان گوگل دستمزد بالاتری نسبت به سیستم قدیمی دریافت می کنند و مبلغ کلی پرداختی نیز افزایش می یابد. این شرکت هنوز جزئیات بیشتری را در این زمینه افشا نکرده است.

پرداخت حقوق به کارمندان همیشه موضوعی حساس در گوگل بوده و بر اساس نظرسنجی سالانه «Googlegeist»، که ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل آن را شاخصی کلیدی برای مشخص شدن میزان رضایت کارکنان می‌داند، شاغلان در این شرکت در مقایسه با همتایان خود در دیگر شرکت ها از میزان پرداخت حقوق و پاداش راضی نیستند.