آی‌سی‌تی نیوز – شرکت های محلی در سنگاپور به دنبال بهره برداری و کسب منفعت مالی از جنگ اوکراین هستند و از ارائه خدمات دفاع سایبری به علاقمندان در حین این منازعه خبر داده اند. به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، در شرایطی که هیچ خبری از تشدید تهدیدات سایبری در سنگاپور […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت های محلی در سنگاپور به دنبال بهره برداری و کسب منفعت مالی از جنگ اوکراین هستند و از ارائه خدمات دفاع سایبری به علاقمندان در حین این منازعه خبر داده اند.

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، در شرایطی که هیچ خبری از تشدید تهدیدات سایبری در سنگاپور به علت جنگ در اوکراین در دسترس نیست، برخی موسسات امنیتی سایبری در این شرکت با صدور بیانیه های هشدارآمیز از سازمان ها و نهادهای محلی خواسته اند تا سیستم های آنلاین خود را تقویت کنند و از داده های خود در برابر حملات سایبری حفاظت کنند. آنها می گویند بدین منظور ضروری است خدمات تازه امنیت سایبری به شرکت های یادشده ارائه شود.

در پیام ها و گزارش های این شرکت ها بر نیاز سازمان های محلی به ارتقای دفاع سایبری در حین درگیری های جاری بین اوکراین و روسیه تاکید شده است. آنان ادعا کرده اند مشاغل باید مراقب حملات احتمالی باج افزاری باشند، زیرا چنین تاکتیک هایی معمولاً توسط عوامل تهدیدکننده مورد استفاده قرار می گیرد.

آژانس امنیت سایبری سنگاپور (CSA) هیچ گزارش فوری در مورد تهدیدات بر علیه مشاغل محلی به خاطر درگیری های اوکراین منتشر نکرده، اما موسسات امنیت سایبری این کشور از سازمان‌های مختلف خواسته اند تا «گام‌های فعال» را برای تقویت امنیت سایبری خود بردارند. آنان خاطرنشان کرده اند که حملات سایبری به اوکراین و تشدید این درگیری به هشدارها درباره افزایش تهدیدات سایبری در سراسر جهان دامن زده است.