آی‌سی‌تی نیوز – براساس اعلام وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، این کشور در سال جاری میلادی از ۳۰۰۰ شرکت استارت‌آپ ​​که بر بازارهای اصلی در بخش های خاص تسلط دارند، حمایت می‌کند. به گزارش فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) روز دوشنبه اعلام کرد چین حمایت از شرکت‌های کوچک […]

آی‌سی‌تی نیوز – براساس اعلام وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، این کشور در سال جاری میلادی از ۳۰۰۰ شرکت استارت‌آپ ​​که بر بازارهای اصلی در بخش های خاص تسلط دارند، حمایت می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) روز دوشنبه اعلام کرد چین حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) را بهبود می‌بخشد و به آنها کمک می‌کند تا نقش‌های بهتری در تقویت زنجیره‌های صنعتی ایفا کنند.

به گفته این وزارتخانه، این کشور در سال جاری میلادی از ۳۰۰۰ شرکت استارت‌آپ ​​که بر بازارهای اصلی در بخش های خاص تسلط دارند، حمایت می‌کند.

براساس اعلام وزارت صنعت و فناوری اطلاعات، در حال حاضر ۴۷۶۲ شرکت بر روی فناوری‌های پیشرفته تمرکز دارند که نیمی از آنها بیش از ۱۰ میلیون یوان در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده‌اند.

این وزارتخانه گفت، سیاست‌ها شرکت‌های بزرگ را تشویق می‌کند تا شرایط بازار و برخورداری آنها از فناوری‌ها را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​مهیا کنند و بدین ترتیب شرکت‌های کوچک و متوسط ​​از حمایت مالی بیشتری برخوردار خواهند شد.