آی‌سی‌تی نیوز – بزرگترین موسسه وام دهنده روسیه موسوم به اسبربانک روز سه شنبه اعلام کرد انتقال پول به کیف دیجیتال علی پی در چین را با استفاده از شماره تلفن همراه ممکن کرده است. به گزارش فارس به نقل از رویترز، این بانک که مشتریانی در ۱۸ کشور دارد، این سرویس را همراه با […]

آی‌سی‌تی نیوز – بزرگترین موسسه وام دهنده روسیه موسوم به اسبربانک روز سه شنبه اعلام کرد انتقال پول به کیف دیجیتال علی پی در چین را با استفاده از شماره تلفن همراه ممکن کرده است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، این بانک که مشتریانی در ۱۸ کشور دارد، این سرویس را همراه با موسسه وسترن یونیون راه اندازی کرد.

هزینه انتقال پول از این طریق معادل ۱ درصد کل مبلغ است و مشتریان می‌توانند حساب Alipay را بر مبنای یوان چین با نام کامل و شماره تلفن گیرنده مورد استفاده قرار دهند.

لئونید شنیر، مدیر بخش پرداخت ها و نقل و انتقالات اسبربانک، گفت: ما امروز یک کشور دیگر را به جغرافیای نقل و انتقالات فرامرزی خود اضافه کرده ایم. من مطمئن هستم که حواله های ارسالی به چین در میان مشتریان ما محبوب خواهد شد.

نقل و انتقالات بین بانکی با استفاده از شماره تلفن همراه در روسیه رایج است. اسبر بانک اکنون در بیش از ۳۰ کشور خدمات نقل و انتقال برون مرزی ارائه می دهد. سایر بانک‌های روسیه مانند Tinkoff که فقط آنلاین هستند نیز خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند.