آی‌سی‌تی نیوز – نظرسنجی انجام شده توسط بانک آمریکا نشان می‌دهد که مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری خیلی نگاه مثبتی به بیت کوین ندارند. به گزارش فارس به نقل از نیوز بیت کوین، در ماه آوریل بانک آمریکا یک نظرسنجی در باره قیمت بیت کوین از حدود ۲۰۰ نفر از مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری انجام داده […]

آی‌سی‌تی نیوز – نظرسنجی انجام شده توسط بانک آمریکا نشان می‌دهد که مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری خیلی نگاه مثبتی به بیت کوین ندارند.

به گزارش فارس به نقل از نیوز بیت کوین، در ماه آوریل بانک آمریکا یک نظرسنجی در باره قیمت بیت کوین از حدود ۲۰۰ نفر از مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری انجام داده که نتایج آن نشان می‌دهد که بسیاری از این مدیران بر این باورند که بیت کوین حباب دارد.

مجموع دارایی این صندوق‌ها ۳۳۳ میلیارد دلار برآورد شده است و ۷۴ درصد مدیران این صندوق‌ها گفته‌اند که قیمت بیت کوین حباب دارد و فقط ۱۶ درصد به حباب داشتن قیمت بیت کوین پاسخ «نه»‌ دادند. ۲۷ درصد این مدیران همچنین گفته‌اند که بیت کوین پر معامله‌ترین دارایی در جهان است. تنها ۱۰ درصد از این مدیران در این نظرسنجی گفته‌اند که معتقدند در سال ۲۰۲۱ بیت کوین عملکرد خوبی را به ثبت خواهد رساند. ماه‌هاست که بانک آمریکا نسبت به حباب در قیمت بیت کوین هشدار می‌دهد.

اوایل سال جاری مایکل هارمت، کارشناس ارشد سرمایه گذاری بانک آمریکا، گفت که بیت کوین به بزرگ‌ترین حباب در جهان تبدیل شده است.

اخیرا بانک GPمورگان آمریکا هم گفته که معتقد است حوزه ارزهای مجازی یکی از بخش‌هایی است که درگیر حباب شده است. البته این بانک پیش بینی کرده که در بلند مدت شاهد عبور قیمت بیت کوین از صد هزار دلار هم باشیم.