مهلت پنج‌روزه به مردم اندونزی برای خروج از پی‌پال
مهلت پنج‌روزه به مردم اندونزی برای خروج از پی‌پال
یکی از مقامات ارشد وزارت ارتباطات اندونزی گفت که دولت دسترسی به پی پال را به مدت پنج روز کاری باز می کند. او افزود: امیدوارم این زمان کافی باشد تا کاربران بتوانند از این سرویس مهاجرت ، پول خود را دریافت کنند و خدمات دیگر را پیدا کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، یک مقام ارشد اندونزی گفت که پس از مسدود کردن برخی خدمات و بازی‌های آنلاین توسط این کشور، به طور موقت دسترسی پی پال را باز کرد. پی پال شرکت پرداخت آنلاین است و اکنون کاربران موقتا به پول و سرمایه خودشان دسترسی دارند.

وزارت ارتباطات اندونزی روز شنبه پی پال، موتور جستجو یاهو و چندین سرویس بازی را به دلیل عدم ثبت نام در مهلت مقرر برای صدور مجوز مسدود کرد.

ثبت نام طبق قوانین ابلاغ‌شده در اواخر نوامبر ۲۰۲۰ الزامی است. این قوانین به مقامات اختیارات گسترده ای می دهد تا پلتفرم ها را ملزم به افشای داده های کاربران خاص و حذف محتوایی کند که غیرقانونی تلقی می شود یا نظم عمومی را مختل می کند، کنند.

سموئل آبریجانی پانگراپان، یکی از مقامات ارشد وزارت ارتباطات اندونزی گفت که دولت دسترسی به پی پال را به مدت پنج روز کاری باز می کند. او افزود: امیدوارم این زمان کافی باشد تا کاربران بتوانند از این سرویس مهاجرت ، پول خود را دریافت کنند و خدمات دیگر را پیدا کنند.

روز شنبه، هزاران کامنت در انتقاد از مسدود کردن سرویس‌های دیجیتال ثبت‌نشده توسط دولت، در صفحه وزارت ارتباطات نوشته شد. بسیاری از پیام‌ها می‌گفتند این اقدام دولت به صنعت بازی‌های آنلاین اندونزی و کارگران آزاد که از پی پال استفاده می‌کنند، آسیب می‌زند.