سهام گوگل سقوط کرد
سهام گوگل سقوط کرد

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت گوگل اخیراً از ضرر ۱ میلیارد دلاری در سرمایه‌گذاری‌های دارایی خود خبر داد و سهام این شرکت آمریکایی به میزان ۱۷ درصد کاهش یافت. به گزارش تسنیم، شرکت گوگل اخیراً از ضرر ۱ میلیارد دلاری در سرمایه‌گذاری‌های دارایی خود خبر داد که باعث کاهش سود ۹۹ سنت به ازای هر سهم […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت گوگل اخیراً از ضرر ۱ میلیارد دلاری در سرمایه‌گذاری‌های دارایی خود خبر داد و سهام این شرکت آمریکایی به میزان ۱۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش تسنیم، شرکت گوگل اخیراً از ضرر ۱ میلیارد دلاری در سرمایه‌گذاری‌های دارایی خود خبر داد که باعث کاهش سود ۹۹ سنت به ازای هر سهم این شرکت شد.

پیش از این تحلیلگران درآمد گوگل را ۲۵٫۷۴ دلار برای هر سهم و درآمد ۶۸٫۰۵ میلیارد دلار پیش بینی کرده بودند. اما در پی این اتفاق سهام گوگل در معاملات امروز بازار سهام با ۴٫۴ درصد کاهش نزدیک به ۲۲۶۸ رسید.

با اعلام شرکت گوگل درآمد رایانش ابری این شرکت فعال در حوزهٔ فناوری اطلاعات با ۴۴ درصد افزایش به ۵٫۸۲ میلیارد دلار رسیده است. هیات مدیره گوگل نیز ۷۰ میلیارد دلار برای بازخرید سهام دیگر مجوز صادر کرده است.

همچنین هزینه‌های جذب ترافیک با افزایش ۲۳ درصدی به ۱۱٫۹۹ میلیارد دلار رسید و درآمد ناخالص گوگل نیز با ۲۳ درصد افزایش به ۶۸٫۰۱ میلیارد دلار رسید و با توجه به گزارش درآمد گوگل، سهام این شرکت آمریکایی در سال ۲۰۲۲ به میزان ۱۷ درصد کاهش یافت.