حمله تند موسس توییتر به اعضای هیات مدیره
حمله تند موسس توییتر به اعضای هیات مدیره

آی‌سی‌تی نیوز – جک دورسی، یکی از بنیانگذاران شرکت توییتر با ارسال مجموعه توییت هایی، هیئت مدیره این شرکت را مورد انتقاد قرار داد. به گزارش فارس به نقل از رویترز، ارائه پیشنهاداتی برای خرید توئیتر از سوی ایلان ماسک و شرکت‌های ثروتمند و تمایل اعضای هیأت مدیره به ارزیابی و بررسی این پیشنهادات موجب […]

آی‌سی‌تی نیوز – جک دورسی، یکی از بنیانگذاران شرکت توییتر با ارسال مجموعه توییت هایی، هیئت مدیره این شرکت را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، ارائه پیشنهاداتی برای خرید توئیتر از سوی ایلان ماسک و شرکت‌های ثروتمند و تمایل اعضای هیأت مدیره به ارزیابی و بررسی این پیشنهادات موجب نگرانی جک دورسی شده است.

دورسی، که یکی از اعضای هیئت مدیره توئیتر نیز هست، هفته گذشته در این بحث شرکت کرد و گفت هیئت مدیره توئیتر «به طور مداوم عامل ناکارآمدی این شرکت بوده است.»

دورسی در پاسخ به توییتی که در آن از او پرسیده شده بود چرا در زمانی که مدیرعامل توئیتر بود، «هیچ کاری انجام نداده است»، از توانایی محدود خود برای صحبت آزادانه ابراز ناامیدی کرد. وی در توییتی نوشت: «خیلی حرف برای گفتن است… اما چیزی نمی‌توان گفت».

دورسی در پاسخ به کاربر دیگری در توییتی نوشت: «واقعاً ای کاش می‌توانستم تمام محدودیت‌ها را در اینجا بشکنم و به شما پاسخ دهم، اما افسوس و وای».

ایلان ماسک مدعی است هدفش از این کار ارتقای آزادی بیان در توئیتر است و تصریح کرده‌ در صورت موفقیت، حقوق اعضای هیئت مدیره توئیتر ۰ دلار خواهد بود و در نتیجه هر سال ۳ میلیون دلار پس انداز می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، سایر خریداران بالقوه، از جمله شرکت سهام خصوصی توما براوو، نیز در حال تنظیم پیشنهادهای خرید توئیتر هستند.