آی‌سی‌تی نیوز – هیات بازبینی فیس بوک صدور رای درباره ادامه تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ از پلتفرم های این شرکت را به تاخیر انداخته تا اظهار نظر مردم در این باره را بررسی کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هیأت نظارت فیس بوک روز گذشته اعلام کرد به مدت زمان بیشتری […]

آی‌سی‌تی نیوز – هیات بازبینی فیس بوک صدور رای درباره ادامه تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ از پلتفرم های این شرکت را به تاخیر انداخته تا اظهار نظر مردم در این باره را بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هیأت نظارت فیس بوک روز گذشته اعلام کرد به مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا درباره تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ در این شبکه اجتماعی تصمیم بگیرد. دلیل این امر نیز آن است که برای بررسی اظهار نظرهای مردم به زمان بیشتری نیاز دارد.

فیس بوک از هیأت نظارت خواسته تا رأی نهایی درباره تعلیق دائم ترامپ از پلتفرم‌هایش را صادر کند. مهلت ۹۰ روزه هیأت بازبینی برای تصمیم گیری در این باره چند روز دیگر تمام می‌شود. این هیأت در یک پست توئیتری نوشت: ما مهلت ارائه اظهارنظرهای مردم درباره این پرونده را افزایش دادیم و بیش از ۹ هزار پاسخ دریافت کردیم. تعهد هیأت به بررسی دقیق تمام اظهار نظرها مهلت تصمیم گیری را افزایش داده است. ما به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک می‌گذاریم.

در ۶ ژانویه سال جاری میلادی طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به ساختمان کنگره این کشور حمله کردند. پس از این حمله شبکه‌های اجتماعی بزرگ از جمله توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و غیره حساب‌های کاربری ترامپ را به دلیل تهییج خشونت تعلیق کردند. در این میان توئیتر رئیس جمهور پیشین آمریکا را به طور دائمی از پلتفرم خود بیرون کرده است.