امکان فروش دارایی‌های دیجیتال در متاورس
امکان فروش دارایی‌های دیجیتال در متاورس

آی‌سی‌تی نیوز – متا مالک فیس‌بوک شروع به آزمایش ابزاری برای فروش دارایی‌های دیجیتال و تجربیات کاربران خود در پلتفرم واقعیت مجازی هریزون ورلدز کرده که بخش کلیدی برنامه‌ آن برای ارتقای متاورس است. به گزارش فارس به نقل از رویترز، متا در بیانیه‌ای گفت: این ابزاردر ابتدا برای مجموعه‌ای از کاربران که کلاس‌های مجازی، […]

آی‌سی‌تی نیوز – متا مالک فیس‌بوک شروع به آزمایش ابزاری برای فروش دارایی‌های دیجیتال و تجربیات کاربران خود در پلتفرم واقعیت مجازی هریزون ورلدز کرده که بخش کلیدی برنامه‌ آن برای ارتقای متاورس است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، متا در بیانیه‌ای گفت: این ابزاردر ابتدا برای مجموعه‌ای از کاربران که کلاس‌های مجازی، بازی‌ها و برخی لوازم جانبی را در پلتفرم فراگیر این شرکت ایجاد می‌کنند، در دسترس خواهد بود و از طریق هدست‌های واقعیت مجازی قابل دسترسی است.

این شرکت گفت که با استفاده از یک ابزار، کاربران منتخب قادر خواهند بود لوازم جانبی خود را بفروشند یا خدمات دسترسی پولی به فضاهای دیجیتال تخصصی که ساخته اند ارائه دهند.

این غول رسانه های اجتماعی همچنین در حال آزمایش یک برنامه موسوم به “جایزه خالق” برای مجموعه کوچکی از کاربران Horizon Worlds در ایالات متحده است که از طریق آن هر ماه به شرکت کنندگان برای استفاده از ویژگی های جدیدی که این شرکت راه اندازی کرده است، پول پرداخت می شود.

شرکت مادر فیس بوک که سال گذشته نام خود را به Meta تغییر داد، سرمایه گذاری زیادی روی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده انجام داده تا از طریق متاورس درآمد زیادی کسب کند.

این شرکت در حال رقابت با بازیگران جدید این دنیای مجازی سه بعدی است که زمین، ساختمان‌ها، آواتارها و حتی نام‌ها را می‌توان در ان به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض یا دارایی‌های مجازی مبتنی بر بلاک چین خرید و فروش کرد. بازار این دارایی ها در سال گذشته رشد کرد و قیمت فروش آن ها گاهی به صدها هزار دلار رسید.