آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر دیروز اعلام کرد دسترسی به یک قابلیت آزمایشی را به شکلی گسترده تر ممکن کرده که به کاربران بیشتری در این شبکه اجتماعی امکان می دهد تا پیام های گمراه کننده را علامت گذاری کنند. به گزارش فارس به نقل از رویترز، فعال شدن قابلیت علامت گذاری پیام های گمراه کننده […]

آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر دیروز اعلام کرد دسترسی به یک قابلیت آزمایشی را به شکلی گسترده تر ممکن کرده که به کاربران بیشتری در این شبکه اجتماعی امکان می دهد تا پیام های گمراه کننده را علامت گذاری کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، فعال شدن قابلیت علامت گذاری پیام های گمراه کننده توسط توئیتر به منظور استفاده تعداد بیشتری از کاربران شناسایی و حذف پیام های مذکور را ممکن می کند.

از این پس خدمات یادشده برای کاربرانی از برزیل، اسپانیا و فیلیپین در دسترس خواهد بود. این خدمات اولین بار به طور آزمایشی از آگوست سال گذشته در بخش هایی از آمریکا، استرالیا و کره جنوبی در دسترس قرار گرفته بود.

توئیتر می گوید از زمان راه اندازی این خدمات حدود سه میلیون گزارش از سوی کاربرانی که پیام های نادرست را علامت گذاری کرده اند، دریافت کرده است. هدف از این اقدام مقابله با دروغ پراکنی و نشر اخبار جعلی از طریق توئیتر اعلام شده است.