آی‌سی‌تی نیوز – روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» حمله سایبری روز دوشنبه را به‌منزله بزرگترین حمله علیه زیرساخت‌های اسرائیل دانست. به گزارش تسنیم، روزنامه عبری‌زبان هاآرتص با اشاره به اینکه این گمان وجود دارد که این اتفاق به‌دلیل حمله «سایبری» رخ داده است، اعلام کرد که سایت‌های وزارت داخلی، وزارت بهداشت، وزارت دادگستری، وزارت رفاه و نخست‌وزیری […]

آی‌سی‌تی نیوز – روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» حمله سایبری روز دوشنبه را به‌منزله بزرگترین حمله علیه زیرساخت‌های اسرائیل دانست.
به گزارش تسنیم، روزنامه عبری‌زبان هاآرتص با اشاره به اینکه این گمان وجود دارد که این اتفاق به‌دلیل حمله «سایبری» رخ داده است، اعلام کرد که سایت‌های وزارت داخلی، وزارت بهداشت، وزارت دادگستری، وزارت رفاه و نخست‌وزیری از جمله سایت‌هایی است که از کار افتاده‌اند.

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی گفت که این حمله سایبری بزرگترین حمله سایبری بود که علیه اسرائیل انجام شد و تخمین زده می‌شود که یک دولت یا یک سازمان بزرگ پشت آن باشد.

وی گفت که وب‌سایت موساد در نتیجه یک حمله سایبری گسترده «ایرانی» از دسترس خارج شده است.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که در پی این حمله سایبری، «نخست وزیر بنت جلسه کابینه را برای مدت بیش از دو ساعت ترک کرد و دفتر وی هم پاسخی در این باره نداده است».

رسانه‌های اسرائیلی همچنین به «حمله سایبری که وب‌سایت‌های دولتی را فلج کرد… و ارزیابی اینکه هکرهای ایرانی پشت آن هستند» اشاره کردند.

رسانه‌های اسرائیلی این حمله سایبری گسترده را فروپاشی سایت‌های وزارتخانه‌های اسرائیل خوانده اعلام کردند که هنوز امکان دسترسی به این سایت‌ها امکان‌پذیر نیست.