کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بانک ملی ایران به دانش آموزان مناطق محروم
کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بانک ملی ایران به دانش آموزان مناطق محروم
صندوق پس انداز ملی ایران به منظور کمک به ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان بی بضاعت، موسسه خیریه همیاران توسعه دانش را مورد حمایت قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود خادمیان رئیس این صندوق امروز در نشستی که در محل موسسه بنیاد دانش برگزار شد با اشاره به اقدامات بانک ملی در راستای کمک به محرومیت زدایی از کشور، گفت: این بانک از محل منابع قرض الحسنه مردمی تا کنون بیش از ۱۲۰ مدرسه در سراسر کشور احداث و یا تجهیز و تکمیل کرده است.
وی افزود: آزادسازی ۱۰۸۸ زندانی جرایم غیرعمد، خرید ۲۰۷۷ دستگاه تبلت برای دانش آموز مناطق محروم و احداث و تجهیز ۱۵ کتابخانه، تنها بخشی از خدمات بانک ملی ایران در این حوزه است.
محمد علی شرافت، مدیرعامل مجموعه بنیاد دانش نیز در این نشست با ارائه گزارشی از خدمات این بنیاد، تاکید کرد که اکنون بیش از ۷۵۰ دانش آموز در مناطق کم برخوردار با استفاده از منابع تزریق شده توسط خیرین، از سوی این بنیاد مدیریت شده و به کسب دانش و مهارت به صورت همزمان مشغول اند.
صندوق پس انداز ملی ایران نیز با مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه این بنیاد، مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع قرض الحسنه به این نهاد خیریه اهدا کرد.