نخستین های شبکه بانکی کشور در بانک ملی ایران؛ ارایه خدمات ریالی و ارزی به صورت همزمان با کران کارت
نخستین های شبکه بانکی کشور در بانک ملی ایران؛ ارایه خدمات ریالی و ارزی به صورت همزمان با کران کارت
آی سی تی نیوز -بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشگام ارایه خدمات ارزی و ابزارهای نو، با محصول منحصر به فرد کارت ریالی- ارزی (کران) امکان دریافت خدمات ریالی و ارزی را به صورت همزمان برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به عنوان بانک پیشرو در تحولات صنعت بانکداری، همواره در عرصه ارایه خدمت به مردم پیشتاز بوده و محصول منحصر به فرد کارت ریالی-ارزی نیز برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور ارایه می شود.

حساب پشت کارت های کران یک حساب ارزی از نوع دلار و یورو بوده که علاوه بر اینکه این کارت خدمات ارزی را از طریق بسترهای ارزی بانک ملی ارایه می کند، توان ارایه همزمان خدمات ریالی در بستر شتاب را نیز دارد.

حفظ مانده حساب به ارز، تبدیل ارز به ریال به نرخ روز در هنگام تراکنش و اتصال به شبکه پرداخت ریالی (شتاب و شاپرک) از ویژگی های این کارت ریالی و ارزی است.

سرعت، سهولت و امنیت در ارایه همزمان خدمات ریالی و ارزی، تبدیل ارز به ریال صرفا به میزان مورد نیاز، جلوگیری از خطرات ناشی از سرقت ارز به صورت اسکناس، دریافت وجه ارزی از خودبانک های ارزی بانک ملی ایران به صورت ۲۴ ساعته، امکان استفاده از درگاه های مجازی نظیر خرید اینترنتی و کاهش تبادل اسکناس در معاملات ارزی از دیگر مزیت های کارت ارزی- ریالی بانک ملی ایران است.

سیستم بانکی بهترین و امن ترین بستر برای نگهداری منابع ارزی هموطنان است و این محصول می تواند بخش زیادی از تقاضا به اسکناس های ارزی در کشور را مدیریت کند که نوید یک تحول جدید در نظام بانکی کشور است.

بانک ملی ایران تلاش دارد آنچه که هدف نظام بانکی یعنی همان تامین مالی آحاد جامعه و کسب رضایتمندی مردم است را بیش از پیش محقق کند و این محصول علاوه بر مشتریان، تحولات خوبی را در حوزه تجارت برای بازرگانان و تجار رقم می زند.

لازم به ذکر است، دیگر محصول ارزی منحصر به فرد و جدید بانک ملی ایران، خودپرداز هوشمند ریالی – ارزی است که این خودپرداز ضمن ارایه توام خدمات ریالی و ارزی کارت های کران، هویت واحد و تجربه کاربری یکسان با سایر درگاه های فیزیکی و مجازی بانک از جمله سامانه بام را دارد.