عزم جدی بانک ملی ایران برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها
عزم جدی بانک ملی ایران برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها
عضو هیات مدیره بانک ملی در سفر به استان مرکزی و دیدار با استاندار این استان بر عزم بانک ملی ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

صمد عزیزنژاد در دیدار با فرزاد مخلص الائمه، استاندار این استان گفت: بانک ملی ایران عزمی جدی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان دارد و این بانک برای تامین مالی پروژه های بزرگ استانی قابل اطمینان است.
محمد نجف زاده، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: بانک ملی ایران بازوی اجرایی دولت در بخش بانکی است و در راستای تکالیف اجتماعی، حمایت از تولید و صنعت را وظیفه خود می داند.
وی همچنین ادامه داد: بانک ملی ایران بخش عمده ای از پرداخت تسهیلات تکلیفی برای اجرای پروژه‌های ملی را بر عهده دارد. بنابراین تداوم این حضور اثربخش نیازمند جذب منابع جدید و همچنین وصول مطالبات معوق است.
مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در این استان گفت: بانک ملی ایران در اجرای پروژه های بزرگ استانی، همواره به عنوان بازوی اجرایی دولت و تامین کننده مالی مورد اعتماد بوده و از همین رو نگاه مردم و جامعه به این بانک بسیار متفاوت است.

بررسی وضعیت ادارات امور شعب منطقه دو در خصوص جذب منابع
در ادامه این سفر، نشستی با حضور صمد عزیز‌نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، محمد نجف زاده معاون امورشعب و بازاریابی منطقه دو کشور، احمد پیشگاه زاده معاون شرکت پرداخت الکترونیک سداد، روسای ادارات امور شعب استان‌های مرکزی، قم، مازندران، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، و کارشناسان انفورماتیک برگزار شد و وضعیت ادارات امور شعب منطقه دو ، در خصوص جذب منابع از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست، نجف‌زاده، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ضمن برشمردن اهمیت جذب منابع از طریق دستگاه های کارت خوان و درگاه های پرداخت اینترنتی، بر ضرورت جذب منابع از طریق این ابزارهای پرداخت، تاکید کرد و گفت: همه بخش های بانک باید با همه توان برای تحقق اهداف طرح «همت ملی» و رفع چالش های ابزارهای پرداخت بسیج شوند و در راستای جذب منابع پایدار بکوشند.
وی در پایان جلسه ضمن ارائه راهکارهای لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات دستگاه های کارت خوان گفت: وجود مشکلات نباید مانع پیشبرد امور شود و باید با خلاقیت و انگیزه برای رشد و توسعه منابع بانک تلاش کرد.