تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر ارایه خدمات به شرکت های دانش بنیان
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر ارایه خدمات به شرکت های دانش بنیان
صمد عزیز نژاد در سفر به استان آذربایجان شرقی بر ارایه خدمات به شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، عضو هیات مدیره  در نشست هم اندیشی همت ملی و بررسی عملکرد شعب تابعه استان آذربایجان شرقی که با حضور عادل غلامی رییس اداره امور شعب استان ، روسای حوزه ها ، اعضای کارگروه  همت ملی  و دیگر مسئولان برگزار شد؛ گفت: قدمت و شخصیت اجتماعی بانک ملی ایران بسیار ارزنده است و افزایش و تداوم مذاکرات و تعاملات با مشتریان در راستای جذب منابع ، وصول مطالبات و مدیریت اعطای تسهیلات ، به عنوان یکی از راهکارهای عملیاتی در طرح همت ملی بسیار حائز اهمیت است .
عزیز نژاد در بخشی از سخنان خود در راستای بهبود وضعیت نقدینگی بانک، فروش اموال و املاک مازاد را  به عنوان یکی از ابزارهای بهبود ناترازی بانک عنوان کرد.
وی در ادامه به نقش شرکت های دانش بنیان اشاره  و تاکید کرد: امروز دنیا به سمت  دانش بنیان ها حرکت کرده است و  میهن عزیز ما وفق منویات مقام معظم رهبری از این موضوع مستثنی نبوده از همین رو بانک ملی ایران  با استفاده از ظرفیت های جدید و همچنین با  حمایت روزافزون خود از  این شرکت ها ، در زمینه های تولیدی کشور به ویژه در بخش های صنایع و کشاورزی ، نقش مهمی را ایفا می کند.
در ادامه  این جلسه عادل غلامی ، رییس اداره امور شعب  به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع و مصارف استان پرداخت و به برخی از مشکلات عمده همکاران استان به ویژه کسری کادر ، اشاره کرد .
در پایان  جلسه اعضای کارگروه همت ملی نیز به ارایه آخرین وضعیت منابع و مصارف به تفکیک شعب ممتاز ، حوزه ها و سایر شعب تابعه استان پرداختند و  اقدامات انجام شده و برنامه های آتی خود را بیان کردند.
صمد عزیز نژاد در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز گفت : بانک ملی ایران همواره سعی دارد در خدمت مردم ایران باشد و امیدوارم با حمایت و توجه دستگاه های دولتی به این بانک بیش از پیش و با قدرت و توان بیشتر در  عمل به  مسئولیت های اجتماعی خود گام بردارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نیز از خدمات بانک ملی ایران در استان قدردانی کرد و گفت : این بانک همواره حامی صنایع  در کشور است و در جهت ارائه خدمات به مردم تلاش می کند.