برپایی موکب خدمت رسانی به سوگواران سالار شهیدان در مشهد مقدس
برپایی موکب خدمت رسانی به سوگواران سالار شهیدان در مشهد مقدس
همزمان با ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان ، به همت هیات محبین کریم مدینه (ع) کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی و جمعی از همکاران ، موکب خدمت رسانی به عزاداران حسینی و زائران و مجاوران حریم حرم رضوی ، به یاد شهدای این اداره امور شعب در محل خیابان امام خمینی (ره) مشهد ، از شب هشتم محرم الحرام بر پا شد .

در این ایام ضمن برگزاری مراسم مذهبی و اقامه نماز جماعت ، از عزاداران حسینی با توزیع چای ، شربت ، آب و وعده غذایی ، پذیرایی به عمل آمد .
شایان ذکر است در روز عاشورا محمد نجف زاده معاونت شعب منطقه دو کشور ضمن حضور در محل موکب ، از نزدیک با همکاران دیدار و از تلاش های ایشان در زمینه برپایی ایستگاه تقدیر و تشکر نمودند.
محمد نجف زاده در این دیدار برپایی خیمه های عزاداری را نشان ادامه راه سرخ شهدا دانسته و گفت:امام حسین (ع) در طول تاریخ مسیر را برای رهروان خویش تبیین کردند که این مسیر روشنگری ، راه سعادت بشر است.
این مراسم با اقامه نماز ظهر عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام میرزائی در خصوص تبیین آموزه های امر به معروف و نهی از منکر در نهضت عاشورا پایان یافت.