بازدید مدیران ارشد صندوق توسعه ملی از موزه بانک ملی ایران
بازدید مدیران ارشد صندوق توسعه ملی از موزه بانک ملی ایران
مدیرعامل و معاونان صندوق توسعه ملی از بخش های مختلف موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مهدی غضنفری مدیرعامل، سید علی رضا میرمحمد صادقی عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری، فرداد امیراسکندری معاون حقوقی و مجلس و محمد جواد دانش معاون سرمایه گذاری داخلی صندوق توسعه ملی به همراهی دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران از بخش های مختلف این موزه بازدید کردند و با تاریخچه بانک ملی ایران، سیر تحول بانک و پول در کشور نیز آشنا شدند.
مدیرعامل صندوق توسعه ملی ضمن ابراز خرسندی از حضور و بازدید از آثار و اشیاء موزه بانک، از اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران برای حفظ و نگهداری از این آثار ارزشمند و میراث صنعت بانکداری در کشور و راه اندازی این موزه تقدیر و تشکر کرد.
مهدی غضنفری موزه بانک ملی ایران را مکانی جذاب و هنرمندانه خواند و افزود: مجموعه ای بسیار ارزشمند از سکه ها، اسکناس ها و ابزارهای مختلف صنعت بانکداری در این موزه گردآوری شده که این آثار به خوبی سیر تحول صنعت بانکداری کشور را به نمایش گذاشته است.
لازم به ذکر است، موزه بانک ملی ایران، تاریخ بانکداری ایران است و بسیاری از اشیای قدیمی از جمله لوازم و امکانات بانکداری را در معرض دید مخاطبان خود قرار داده است.
موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران واقع است و در آن مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته دنیا و تاریخ ،آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ است.