استاندار گیلان در دیدار با معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی مطرح کرد:
استاندار گیلان در دیدار با معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی مطرح کرد:
بانک ملی، گزینه مورد اطمینان تامین مالی پروژه‌های استانی

محمد نور آزادی معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در دیدار با اسدالله عباسی استاندار گیلان بر عزم بانک ملی ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد. استاندار گیلان نیز در این دیدار بانک ملی را گزینه مورد اطمینان تامین مالی پروژه های بزرگ استانی خواند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نور آزادی در این دیدار که جواد بخشی سرپرست اداره کل بازرسی و محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی نیز حضور داشتند،گفت: افزایش سطح اختیارات مدیران استانی و روسای شعب بانک ملی ایران از زمان رسیدگی به پرونده‌های کلان کاسته و موجب بهبود امور بانک در استان ها شده است.
وی با اشاره به محصولات بانک ملی ایران، افزود: پروژه ملی پلاس شامل خدمات بانکی هوشمند، دیجیتال و مشاوره محور است که در آن کارشناسان علاوه بر ترویج بانکداری الکترونیک، در امور ارزی و اقتصادی به مشتریان مشاوره می‌دهند.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور ادامه داد: بانک ملی ایران بخش عمده ای از پرداخت تسهیلات تکلیفی برای اجرای پروژه‌های ملی را بر عهده دارد. بنابراین تداوم این حضور اثربخش در گرو جذب منابع جدید و همچنین وصول مطالبات معوق است.
عباسی استاندار گیلان نیز در این دیدار  ضمن تقدیر از اقدامات بانک ملی ایران در این استان گفت: در اجرای پروژه های بزرگ استانی، همواره بانک ملی ایران به عنوان یک تامین کننده مالی مورد اطمینان، مطرح بوده است.
وی افزود: بانک ملی ایران بازوی اجرایی دولت در بخش بانکی است و از همین رو نگاه مردم و جامعه به این بانک، متفاوت است.
گفتنی است معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران در سفر به استان گیلان از اداره امور شعب این استان بازدید کرد. وی در این بازدید بر لزوم ریشه‌یابی مشکلات به منظور دستیابی به شرایط مطلوب تاکید کرد.
آزادی ادامه داد: تفویض مسئولیت‌ها و مشاغل مدیریتی، باید بر اساس آگاهی کامل افراد از مشکلات و موانع موجود و راهبرد لازم برای غلبه با آن صورت گیرد.
جواد بخشی سرپرست اداره کل بازرسی بانک ملی ایران نیز در این نشست یادآور شد: شهر رشت همواره به عنوان شهر اولین‌ها معروف بوده و انتظار می‌رود که اداره امور شعب این استان، همواره در زمره استان‌های برتر کشور در  دستیابی به اهداف عالی بانک ملی ایران قرار گیرد.
وی همچنین بر ضرورت توجه به امنیت اماکن و خزائن در کنار پرداختن به فعالیت در حوزه های تخصصی تاکید کرد.
محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران نیز  در این بازدید گفت: استفاده از سرمایه‌های انسانی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، یکی از عوامل مهم ایجاد انگیزه در بدنه سازمان است.
وی با اشاره به لزوم نگاه علمی و با برنامه در حوزه سرمایه انسانی، بر ارتباط تنگاتنگ واحدهای سرمایه انسانی ادارات امور شعب با حوزه ها و روسای شعب تاکید کرد و گفت: مهمترین عامل در ایجاد انگیزه این است که هر فرد به این آگاهی  برسد که در سازمانی که در آن خدمت می کند، تاثیرگذار است.