آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران موفق به دریافت گواهی بین المللی مدیریت کیفیت ، رضایتمندی و رسیدگی به شکایات شد.
آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران موفق به دریافت گواهی بین المللی مدیریت کیفیت ، رضایتمندی و رسیدگی به شکایات شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، آزمايشگاه تشخيص مولكولي بيمارستان بانك ملي ايران پس از طي مراحل آموزشي ، بازرسي و بازبيني هاي مكرر و پياده سازي همه قوانين و الزامات ISO9001 و ISO10002 ، موفق به اخذ اصل گواهي بين المللي ISO9001:2015 (مديريت كيفيت) و ISO10002:2018 (رضايتمندي و رسيدگي به شكايات) از موسسه بين المللي Moody international تحت اعتبار NACI ( مركز ملي تاييد صلاحيت ايران) شده است.

آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی در سال ۱۴۰۱ موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 و ISO10002 شده است که جزو بالاترین سطح گواهینامه های صادره در سراسر دنیا به حساب می آید. .
استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، دارای رویکردی فرآیندی و به دنبال بهبود مداوم و تمرکز آن بر مدیریت کیفیت است و همواره به دنبال ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات می باشد و استاندارد ISO10002 از استانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت محسوب می شود که مدیریت کیفیت، رضایتمندی مشتری و رسیدگی به شکایات در سازمان ها را تسهیل می کند.
آزمایشگاه مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران در بهار ۱۳۹۹ در بحران پاندمی کووید -۱۹ فعالیت خود را آغاز کرد و همین امر باعث تشخیص زودهنگام بیماری و درمان به موقع بیماران شد.
آزمایشگاه مولکولی در زمینه تشخیص بیماری های عفونی و سرطانی می تواند کمک شایانی در تشخیص زودهنگام بیماری داشته باشد.