بسته بلندمدت اینترنت اپراتورهای موبایل بازمی‌گردد
بسته بلندمدت اینترنت اپراتورهای موبایل بازمی‌گردد
پیگیری وعده ارائه دوباره بسته‌های بلندمدت اینترنت موبایل پس از حذف بسته‌های به صرفه، از مطالبات کاربران در سامانه فارس من است که وزیر ارتباطات از هماهنگی با اپراتورها برای ارائه بسته جدید 60 گیگابایتی بلندمدت در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پرسیده اند: چرا خبری از بسته‌های اینترنت بلندمدت نیست؟

سردبیر این سوژه می گوید:‌ مدتی پیش بسته های بلند مدت و به صرفه اینترنت موبایل توسط اپراتورهای موبایل حذف شد و تاکنون هم این بسته ها به جدول بسته های اینترنت بازنگشته اند.

این کاربر سامانه فارس افزود: در آن زمان که اعتراض ها بالا گرفته بود و بحث داغ بود اعلام شد که به زودی بسته های جدید جایگزینی از سوی اپراتورها ارائه خواهد شد اما با گذشت چند ماه از این تغییرات، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

اخیرا عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات به این سوال کاربران پاسخ داد.

وی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های وزارت ارتباطات به مناسبت هفته دولت، تاکید کرد: در صورتی که کیفیت افزایش پیدا نکند مجوزی برای افزایش تعرفه اینترنت همراه داده نمی‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که وعده داده شده بود بسته‌های بلندمدت اینترنت ارائه می‌شود، گفت:‌ اخیراً صحبت می‌کردیم که قرار شد یک بسته ۶۰ گیگابایتی بلندمدت تعریف کنند و تا ۱۰ روز دیگر اعلام می‌شود.