کشف نقض بزرگ در واتس‌اپ توسط نظامیان هند
کشف نقض بزرگ در واتس‌اپ توسط نظامیان هند

آی‌سی‌تی نیوز – هند یک نقض امنیت سایبری بزرگ در واتس‌آپ به‌وسیله مقامات نظامی پیدا کرد. به گزارش سایبربان؛ به گفته «ANI» به نقل از منابع هندی، آژانس‌های اطلاعاتی هند از گزارش نقض امنیت سایبری به‌وسیله مقامات نظامی خبر دادند و افزودند که ارتباط با کشورهای رقیب همسایه مشکوک است. منابع خبری اعلام کردند: «سازمان‌های […]

آی‌سی‌تی نیوز – هند یک نقض امنیت سایبری بزرگ در واتس‌آپ به‌وسیله مقامات نظامی پیدا کرد.

به گزارش سایبربان؛ به گفته «ANI» به نقل از منابع هندی، آژانس‌های اطلاعاتی هند از گزارش نقض امنیت سایبری به‌وسیله مقامات نظامی خبر دادند و افزودند که ارتباط با کشورهای رقیب همسایه مشکوک است.

منابع خبری اعلام کردند: «سازمان‌های نظامی و اطلاعاتی یک رخنه امنیتی سایبری را کشف کرده‌اند که برخی مقامات نظامی در آن نقش داشته‌اند. این احتمالاً به فعالیت‌های مرتبط با جاسوسی یک کشور همسایه مرتبط است. این نقض از طریق گروه‌های واتس‌آپ رخ داده است.»

به گفته این منابع، تحقیقات در این زمینه در جریان است. آنها افزودند که در برابر تمام مقاماتی که در تحقیقات جاری مقصر شناخته شده‌اند، شدیدترین اقدام ممکن اتخاذ خواهد شد.

منابع خبری اظهار داشتند:«اقدامات نقض دستورات موجود، به ویژه مربوط به امور ضد اطلاعاتی از سوی مقامات نظامی، با سخت‌ترین شیوه ممکن برخورد می‌شود، زیرا مشمول قانون اسرار رسمی است.»

با این حال، منابع خبری به دلیل ماهیت حساس تحقیقات”از افشای اطلاعات بیشتر خودداری کردند.

براساس گزارش‌ها، عوامل اطلاعاتی پاکستان و چین اخیراً با استفاده از رسانه‌های اجتماعی به منظور استخراج اطلاعات حساس، تلاش‌هایی را برای درگیری با پرسنل نظامی انجام داده‌اند. تعدادی از این تلاش‌ها، همانطور که گزارش شده است، موفقیت‌آمیز بوده‌اند.