آی‌سی‌تی نیوز – اختلال در زیر ساختها، گاهی سایت صدور کارت الکترونیک واکسن کرونا را نیز دچار اختلال می کند. به گزارش صدا و سیما، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در برنامه پرس و جو شبکه یزد با توجه به مشکل پیش آمده ، برای برخی از زائران عتبات […]

آی‌سی‌تی نیوز – اختلال در زیر ساختها، گاهی سایت صدور کارت الکترونیک واکسن کرونا را نیز دچار اختلال می کند.

به گزارش صدا و سیما، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در برنامه پرس و جو شبکه یزد با توجه به مشکل پیش آمده ، برای برخی از زائران عتبات عالیات برای دریافت کارت الکترونیک واکسن کرونا گفت: این سایت کشوریست و مثل بقیه سایت‌ها زیر ساخت‌های الکترونیک ما گاهی دچار اختلال می‌شود.اختلال در سایت صدور کارت الکترونیک واکسن کرونا کشوریست.

وفایی نسب افزود: همرا داشتن کارت انگلیسی واکسن نیز مربوط به کشور پذیرنده است که اگر همراه مسافر نباشد وی را ریپورت می‌کند.

وی بابیان اینکه امکان دریافت کارت الکترونیک واکسن از دوهفته قبل از سفر امکان پذیر است از مردم خواست تا دریافت کارت الکترونیک واکسن را به روز‌های آخر موکول نکنند چراکه علاوه بر اختلال در سایت ممکن است داده‌های اطلاعاتی نیز مشکل داشته باشد و برای رفع آن زمان نیاز است.

وفایی نسب گفت: در صورت ایجاد مشکل بلافاصله با وزراتخانه تماس گرفته و برای حل مشکل اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر عراق و سوریه تمامی واکسن‌های تزریق شده در داخل ایران را قبول می‌کنند، اما برای ورود به بقیه کشور‌ها مسافر باید حداقل یک دوز آسترازانکا را زده باشد.