حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان/ خط تولید آسیب ندید
حمله سایبری به شرکت فولاد خوزستان/ خط تولید آسیب ندید
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صبح امروز بعضی از سیستم‌ها و تجهیزات این شرکت مورد حمله سایبری قرار گرفتند که به رغم حملات مذبوحانه صورت گرفته این توطئه ناکام ماند.

به گزارش شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی اظهار کرد: ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح امروز متأسفانه بعضی سیستم‌های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشیاری موجود، این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: خط تولید شرکت فولاد هم اینک فعال بوده، تمامی کارکنان حوزه‌های مختلف در محل کار حاضر بوده و مختصر اختلالی که به سایت، کانال‌های اطلاع رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: نخبگان و مسئولان امر در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند و ان شاءالله تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.

ابراهیمی تصریح کرد: همه مجموعه‌های رسانه‌ای کشور توجه داشته باشند که اخبار منتشر شده در کانال تلگرامی شرکت فولاد خوزستان به دلیل هک شدن این کانال از سوی دشمنان و بدخواهان کشور، از تاریخ امروز تا اطلاع ثانوی معتبر نبوده و صحت هیچیک از مطالب آن تأیید نمی‌شود.

وی بیان کرد: تا اطلاع ثانوی آخرین اخبار و اطلاعیه‌های شرکت فولاد خوزستان از طریق خبرگزاری‌های رسمی و کانال مجازی شرکت در اپلیکیشن آی‌گپ منتشر خواهد شد.