بهره گیری از روش‌های تخصصی برای پیشگیری از جرایم سایبری
بهره گیری از روش‌های تخصصی برای پیشگیری از جرایم سایبری
آی سی تی نیوز -رئیس پلیس فتا انتظامی کشور گفت: نقش تکنولوژی در پیشبرد اهداف مأموریتی پلیس فتا ضروری بوده و بهره‌گیری از روش فنی و تخصصی شرکت‌های دانش بنیان در خصوص پیشگیری از جرایم سایبری مدنظر است.

به گزارش فارس،سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا انتظامی کشور در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، پلیس فتا را یکی از پلیس های تخصصی فراجا برشمرد و اظهار داشت: همواره نقش تکنولوژی در پیشبرد اهداف ماموریتی پلیس فتا لازم و ضروری است و بهره گیری از روش فنی و تخصصی شرکت های دانش بنیان در خصوص پیشگیری از جرایم سایبری همواره مدنظر است.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از شرکت های دانش بنیان در سالی که با همین عنوان از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است با جدیت و تلاش وافر از سوی پلیس فتا پیگیری خواهد شد.

رئیس پلیس سایبری کشور از تمامی حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خصوصا دکتر سورنا ستاری از طرح‌های علمی و پژوهشی پلیس فتا در تولید امنیت سایبری ویژه عموم کاربران کشور تقدیر و تشکر و ادامه همکاری های مشترک را نوید بخش روزهای روشن در آینده عنوان کرد.

سردار مجید ضمن بازدید از تمامی غرفه های نمایشگاه، رشد زیست بوم نوآوری و فناوری و شرکت های دانش بنیان را در کشور مثبت و سازنده توصیف کرد و بر حمایت همه جانبه پلیس فتا از شرکت های مذکور مجددا تاکید کرد.