آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات گفت: برنامه خانواده و فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همراهی خانواده و کودک در فضای مجازی آماده شده است و به زودی اعلام می‌شود. عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با فارس در پاسخ به این سوال که پیش از این، اجرای […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات گفت: برنامه خانواده و فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همراهی خانواده و کودک در فضای مجازی آماده شده است و به زودی اعلام می‌شود.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با فارس در پاسخ به این سوال که پیش از این، اجرای برنامه ای در قالب روز ویژه خانواده و فضای مجازی با هدف ایجاد فضای امن برای کودکان و نوجوانان در بستر شبکه جهانی اینترنت و همراهی خانواده و کودک در فضای مجازی را وعده داده بودید، این برنامه چه شد؟ اظهارداشت: این کار انجام شده است و آماده اعلام است.

وی افزود: در حال حاضر هم بخش خانواده و فضای مجازی در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس family.ict.gov.ir، برای این منظور آماده شده است.

زارع‌پور در پاسخ به این سوال که این برنامه قرار بود در دهه فجر اعلام عمومی شود، گفت: قرار بود این برنامه هفته پیش افتتاح شود اما متاسفانه مدعوین برنامه افتتاح هماهنگ نشدند و ان شالله به زودی این برنامه برای عموم مردم اعلام خواهد شد.

زارع‌پور گفت: امیدواریم این هفته بتوانیم اعلام آغاز این برنامه را هم داشته باشیم زیرا آخر سال است و همه مسوولان مشغله دارند.