آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: جلسات این کمیسیون تا پایان سال دیگر تشکیل نمی شود. غلامرضا نوری قزلچه، عضو کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، گفت: از لغو جلسات امروز […]

آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: جلسات این کمیسیون تا پایان سال دیگر تشکیل نمی شود.

غلامرضا نوری قزلچه، عضو کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، گفت: از لغو جلسات امروز صبح و فردا عصر این کمیسیون خبر داد.

وی گفت: برگزاری جلسه اطلاع رسانی شده بود که دیشب لغو جلسات اعلام شد.

این عضو کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: مجلس دیگر وارد بررسی بودجه می شود که بررسی بودجه تا پایان سال طول می کشد. با توجه به شیفت کاری فشرده مجلس برای بررسی بودجه، دیگر وقتی برای برگزاری جلسات کمیسیون ها نمی ماند و به طور کل جلسات کمیسیون ها قبل از سال دیگر تشکیل نمی شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به این ترتیب برگزاری جلسات کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی و بررسی این طرح هم به سال جدید موکول شد.

به گزارش فارس، قرار بود ساعت ۷٫۳۰ صبح امروز و فردا عصر جلسه این کمیسیون برگزار شود.