استخدام نخست وزیر سابق اسرائیل در شرکت امنیت سایبری
استخدام نخست وزیر سابق اسرائیل در شرکت امنیت سایبری
آی سی تی نیوز -کارشناسان اعلام کردند که احتمالاً نفتالی بِنِت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، پس از انتخابات به عنوان مدیرعامل شرکت سایبری استخدام خواهد شد.

به گزارش سایبربان؛ نفتالی بِنِت (Naftali Bennett)، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، در حال حاضر سمت معاون نخست وزیر را بر عهده دارد و پرونده ایران را مدیریت می‌کند.

«Talon Cyber Security» یک شرکت ارائه دهنده راه‌حل‌های امنیت سایبری واقع در تل‌آویو، طبق گزارش‌های کانال ۱۲، «IsraelValley» و «i24News» ممکن است بِنِت را به عنوان مدیرعامل استخدام کند.

بنا بر گزارشات این استارت‌آپ از زمان آغاز به کار، ده‌ها میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

سرمایه‌گذاران Talon Cyber شامل «Lightspeed Venture Partners»، «Team8» و کارآفرینی به نام زوهَر زیساپِل (Zohar Zisapel) هستند.

شرکت امنیت سایبری اسرائیلی به رهبری اوفر بن نون (Ofer Ben-Noon) و اوحد بابروف (Ohad Bobrov) که هر دو از اعضای سابق واحد ۸۲۰۰، واحد نخبه ارتش رژیم صهیونیستی برای فناوری و اطلاعات نظامی، در حال توسعه یک پلتفرم فناوری امنیت سایبری است که با تهدیدات نوظهور سایبری در عصر کنونی دورکاری مقابله می کند.

این استارت‌آپ توزیع جدید نیروی کار ناشی از کووید-۱۹ را تضمین می‌کند، جایی که افراد بیشتری دورکاری دارند و داده‌ها را از محدوده امن‌تر شبکه‌های کارفرمایان خود دور می‌کند.

کارشناسان معتقدند که ایده و هدف شرکت Talon Cyber کار روی هرگونه تلفن هوشمند یا رایانه شخصی و جدا سازی بی نقص استفاده های شخصی و کاری است. بنابراین هر برنامه‌ای از برنامه دیگر جداسازی می‌شود.به عبارتی دیگر دو محیط کاربری مجزا ایجاد می کند.

بن نون در گفتگو با فوربس (Forbes) اظهار داشت : «با فرض اینکه بدافزار روی رایانه شخصی شما نصب شده باشد، می‌تواند به راحتی به سازمان نفوذ یا هر چیزی را در دستگاه شما اعم از برنامه‌های نرم‌افزار به عنوان سرویس، کوکی‌ها، هر کاری که انجام می‌دهید، ردیابی کند. راه‌حل این است که یک دستگاه را به ۲ محیط تقسیم تا بتوانید هر چیزی را که در حال وقوع است، جدا کنید.»