ارتش آمریکا هکر جذب می‌کند
ارتش آمریکا هکر جذب می‌کند
آی سی تی نیوز -ارتش آمریکا از هکرهای دولتی که علاقه‌مند به انجام حملات سایبری هستند دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایبربان؛ رئیس سایبری ارتش ایالات‌متحده امروز در توئیتی درباره جای خالی هکرهای دولتی نوشت. ارتش ایالات‌متحده هکرهای دولتی را برای عملیات‌های تهاجمی و تدافعی و جاسوسی استخدام می‌کند.

این مقام نظامی در توئیتی نوشت: آیا علاقه دارید یک هکر دولتی شوید؟ ما مهارت‌های شما را در عملیات‌های سایبری تهاجمی و تدافعی توسعه خواهیم داد. با ما دفاع کنید، حمله کنید و جاسوسی کنید.

ارتش آمریکا با این اعتقاد که خط مقدم درگیری‌ها در قرن بیست و یکم به فضای سایبری منتقل شده از علاقه‌مندان به این حوزه می‌خواهد به‌عنوان جنگجویان سایبری ارتش آمریکا، آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

آن‌ها همچنین مهارت‌های لازم برای شناسایی شبکه‌های هکری بین‌المللی، خنثی کردن طرح‌های مجرمان سایبری منطقه‌ای و دفاع از قابلیت‌های ارتباطی ارتش ایالات‌متحده را به دست خواهند آورد.

به‌عنوان یک افسر جنگ سایبری و الکترونیکی، این افراد مسئول یکپارچه‌سازی و حفاظت از فضای سایبری خواهند بود. این جنگجویان حملات الکترونیکی را سازمان‌دهی و هدایت، از جنگ الکترونیک پشتیبانی و در دفاع الکترونیکی شرکت خواهند کرد.

علاوه بر این، این جنگجویان سایبری با تمرکز بر قابلیت‌ها و رفتارهای دشمنان، عملیات‌های سایبری هماهنگ، یکپارچه و تهاجمی را انجام خواهند داد.

بخشی از وظایف این افسران به‌عنوان یک گردآورنده و تحلیلگر اطلاعات رمزنگاری‌شده، شامل نگهداری و تجزیه‌وتحلیل پایگاه داده‌های اطلاعات موردنیاز برای مکان‌یابی و شناسایی اهداف است. این افسران سایبری همچنین با شناسایی روندهای عملیاتی در ارتباطات رایانه‌ای، نوشتاری، صوتی یا تصویری به ارتش آمریکا کمک می‌کنند تا مزیتی کلیدی نسبت به رقبای خود کسب کند.