آی‌سی‌تی نیوز – معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات گفت: شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند ۳ محور اصلی برنامه‌های ماست. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات در اولین نشست با مدیران کل […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات گفت: شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال و دولت هوشمند ۳ محور اصلی برنامه‌های ماست.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات در اولین نشست با مدیران کل استان‌ها ضمن تبیین نقشه راه برای پیشبرد اهداف کلان وزارت در استان‌ها به سه محور اصلی و کلیدی مورد توجه وزارت اشاره کرد و گفت: هر استان با توجه به ظرفیت‌های بومی خود سه محور شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و اقتصاد دیجیتال را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های سال جدید در استان قرار دهد.

وی ایجاد فضای رقابتی در توسعه استان‌ها را با توجه به ظرفیت‌های موجود هر استان ضروری دانست و گفت: مدیران کل باید طبق محورهای اعلام شده ظرفیت‌های توسعه استان را احصاء و در اسرع وقت برای تدوین یک برنامه راهبردی به معاونت امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات ارسال کنند.

قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در این نشست ضمن اعلام برنامه‌های استان برای توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: آذربایجان غربی با توجه به هم مرز بودن با سه کشور ترکیه، آذربایجان و عراق ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد.
جلیلی نژاد با اشاره به شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین مقام معظم رهبری گفت: ۵۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال هستند که می‌طلبد توجه مضاعفی به این حوزه شود.