پیام وزیر علوم به کنفرانس فضای سایبر
پیام وزیر علوم به کنفرانس فضای سایبر
وزیر علوم تحقیقات و فناوری، در پیامی از برگزارکنندگان کنفرانس فضای سایبر تشکر و بر اهمیت این رویداد تاکید کرد.

به گزارش آنا، محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، در پیامی از برگزارکنندگان کنفرانس فضای سایبر تشکر و بر اهمیت این رویداد تاکید کرد.

وی در ابتدا در جایگاه وزیر و به نمایندگی از جامعه‌ علمی و دانشگاهی کشور، از اهتمام دانشکده مهندسی دانشکدگان فارابی و آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران قدردانی کرد.

زلفی گل سپس با تاکید به اهمیت علمی این رویداد افزود: موضوع فضای سایبر یکی از مهم ترین دغدغه های امروز ماست که همه‌ سطوح جامعه را به خود وابسته و مشغول کرده است و به تعبیر مقام معظم رهبری به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد. استقلال کشور، وابسته به استقلال و اشراف ما در فضای سایبر است و برای ارتقای پایگاه سایبری، لازم است برتری علمی ایران اسلامی در علوم و فناوری‌های مرتبط با آن حوزه بخصوص دانش سایبرنتیک رقم بخورد و این مهم اتفاق نمی افتد مگر با همت پژوهشگران، فرهیختگان و نخبگان علمی دغدغه مند که ضرورت و اهمیت این موضوع را درک کرده اند.

وزیر علوم در پایان با تشکر دوباره از همه عوامل برگزاری این کنفرانس خاطر نشان کرد: این همایش می تواند در تسهیل روند پیشرفت معرفتی، علمی و فناوری در راستای بیانیه ی گام دوم انقلاب با همراهی آگاهانه دولت، اثر گذار اثر گذار و ثمربخش باشد. از دیگر سو، مشخصه بین رشته ای بودن موضوع این همایش حائز اهمیت است و فرصت مناسبی است تا استادان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف، مطالعات، دستاوردها و آخرین یافته‌های علمی خود را با یکدیگر به اشتراک گذارند.