آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پی شکایت سازمان بورس از این شرکت به دلیل واریز نکردن سود سهام عدالت، نامه‌ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال کرد. سلطانی در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: در این نامه با توجه به طلب ۳۸۰ میلیارد تومانی سازمان بورس از شرکت […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پی شکایت سازمان بورس از این شرکت به دلیل واریز نکردن سود سهام عدالت، نامه‌ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال کرد.
سلطانی در مصاحبه تلفنی با خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: در این نامه با توجه به طلب ۳۸۰ میلیارد تومانی سازمان بورس از شرکت مخابرات ایران که مربوط به سود سهام عدالت در سال ۹۹ است از وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌خواهیم این طلب را به صورت تهاتری از لاوصولی ۴۸۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران از برخی سازمان‌های دولتی، پرداخت کند.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سازمان ها، شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی طلب دارد که تاکنون پرداخت نشده است و امیدواریم که وزارت امور اقتصاد و دارایی و نهاد‌های حاکمیتی با توجه به اهمیت این موضوع، در چارچوب قوانین و مقررات موجود همکاری وکمک‌های لازم را مبذول دارند.