هزینه سنگین گران شدن اینترنت برای دانش‌آموزان
هزینه سنگین گران شدن اینترنت برای دانش‌آموزان

آی‌سی‌تی نیوز – سردبیر فارس من که سوژه هزینه سنگین گران شدن اینترنت برای دانش‌آموزان را ثبت کرده، درباره تاثیر گرانی اینترنت بر آموزش باوجود رایگان بودن شاد، گفت: دخترم علاوه بر کلاس‌ درس از ویدئوهای آموزشی سایت‌ها برای رفع اشکال درسی استفاده می‌کند، بنابراین آموزش مجازی بدون‌ هزینه نیست. به گزارش فارس، برخی از […]

آی‌سی‌تی نیوز – سردبیر فارس من که سوژه هزینه سنگین گران شدن اینترنت برای دانش‌آموزان را ثبت کرده، درباره تاثیر گرانی اینترنت بر آموزش باوجود رایگان بودن شاد، گفت: دخترم علاوه بر کلاس‌ درس از ویدئوهای آموزشی سایت‌ها برای رفع اشکال درسی استفاده می‌کند، بنابراین آموزش مجازی بدون‌ هزینه نیست.

به گزارش فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من گزارش داده اند که سرویس اینترنت گران شده است.

عباسی سردبیر سوژه ای با عنوان هزینه سنگین گران شدن اینترنت برای دانش‌آموزان در سامانه فارس من، درباره مطالبه ای که ثبت کرده به خبرنگار فارس گفت: اواخر اسفند ماه سال پیش که قصد خریداری بسته اینترنت از سرویس ۲۰۲۰ را داشتم متوجه افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت ها شدم.

وی توضیح داد: پیش از این هر ماه ۹۰ گیگ ترافیک را به قیمت ۵۰ هزار تومان خریداری می‌کردم که دیگر چنین قیمت هایی در سایت وجود نداشت.

عباسی گفت: اپراتور شرکت توضیح داد که تعرفه‌ های قبلی حذف شده است و تعرفه های جدید جایگزین شده اما آنها هنوز در سامانه شرکت دسترسی دارند و می‌توانند طرح دیگری با همان حدود قیمت را که روی سایت موجود نیست را روی قبض تلفن برایم فعال کنند که این طرح هنوز شامل افزایش قیمت نشده است. من هم این طرح را فعال کردم.

وی ادامه داد: البته اپراتور شرکت توضیح داد که اگر در ابتدای سال آینده تعرفه ها به اینترنت تغییر کند ممکن است طرح فعلی هم دستخوش تغییر قیمت شود. با این حال فعال سازی این طرح را پذیرفتم.

وی که مطالبه تاثیر گران شدن اینترنت بر آموزش مجازی دانش آموزان را را ثبت کرده است، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که پرسید: با توجه به اینکه سامانه شاد رایگان است افزایش قیمت اینترنت چه تاثیری بر کلاس درس مجازی دارد؟ گفت: دخترم کلاس یازدهم است و علاوه بر کلاس های آموزشی از ویدئوهای آموزشی در سایت های دیگر مانند سایت آپارات هم استفاده می کند تا نقاط ضعف خود را در دروس برطرف کند، بنابراین آموزش مجازی رایگان نیست.