مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها
مطالبه نمایندگان از وزیر ارتباطات برای اینترنت روستاها

آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت در روستاها را از تأکیدات نمایندگان در نشست با وزیر ارتباطات عنوان کرد و گفت: کشور وضعیت مناسبی در حوزه اینترنت پرسرعت ندارد. به گزارش خانه ملت، روح الله عباس پور در تشریح جلسه حضور وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع و […]

آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت در روستاها را از تأکیدات نمایندگان در نشست با وزیر ارتباطات عنوان کرد و گفت: کشور وضعیت مناسبی در حوزه اینترنت پرسرعت ندارد.

به گزارش خانه ملت، روح الله عباس پور در تشریح جلسه حضور وزیر ارتباطات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مطالبات نمایندگان گفت: راه‌اندازی تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در روستاها از تأکیدات نمایندگان در این نشست بود.

وی با بیان اینکه کشور وضعیت مناسبی در حوزه اینترنت پرسرعت ندارد و مشکلات موجود در آموزش مجازی طی ماه‌های گذشته مصداقی برای این ادعا است، ادامه داد: در این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از عملکرد ۷ ماهه خود در حوزه‌های توسعه شبکه ملی اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، دولت هوشمند، توسعه خطوط تلفن ثابت و… ارائه داد.

عباس پور در تشریح مطالبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد: اجرای شبکه ملی اطلاعات اصلی‌ترین مطالبه نمایندگان بود. متأسفانه زیرساخت‌های لازم برای عملیاتی شدن این شبکه تاکنون راه‌اندازی نشده که وزیر ارتباطات در نشست کمیسیون صنایع و معادن وعده راه‌اندازی این شبکه را داد.

این نماینده مردم تصریح کرد: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی وزیر ارتباطات، قرار است در حوزه فضای مجازی اپراتور کودک راه‌اندازی شود.