مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات در حکمی امیر محمدزاده لاجوردی را به سمت مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، عیسی زارع پور در حکمی امیر محمدزاده لاجوردی را به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد. پیش از این حمید فتاحی معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات در حکمی امیر محمدزاده لاجوردی را به سمت مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، عیسی زارع پور در حکمی امیر محمدزاده لاجوردی را به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

پیش از این حمید فتاحی معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بود.

محمدزاده لاجوردی پیش از این از سوی زارع پور به سمت عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نماینده ویژه وزیر در امور امنیت منصوب شده بود.

«افزایش ظرفیت و ارتقا کیفیت شبکه زیرساخت کشور با اولویت استفاده از تجهیزات بومی»، «افزایش ظرفیت و میزان ترانزیت ترافیک بین‌الملل در راستای تبدیل‌شدن کشور به هاب منطقه‌ای ترافیک اینترنت»، «بهینه‌سازی و اصلاح مهندسی ترافیک شبکه و تمرکززدایی از آن» و «ارتقا امنیت و افزایش پایداری و تاب‌آوری شبکه مادر مخابراتی در مقابل تهدیدات» از اهم انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از لاجوردی است که در حکم انتصاب وی آمده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

لاجوردی فارغ‌التحصیل دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی شریف است.

وی همچنین یک دوره پسادکتری نیز در این دانشگاه در حوزه امنیت شبکه‌های کامپیوتری گذرانده است.

لاجوردی از نخبگان جوان کشور است که جوایز و افتخارات متعدد علمی همچون «برگزیده سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی»، «ریاست هفتمین شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران»، «برگزیده بنیاد ملی نخبگان به‌عنوان دانش‌آموخته برتر کشور در سال ۱۳۹۹» و «برگزیده طرح پسادکتری بنیاد علوم ایران» از جمله آن‌ها است.

«عضو هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت»، «مشاور و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه امنیت فاوا»، «مشاور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه»، «مدیر فنی مرکز آپای دانشگاه صنعتی شریف» از جمله مهم‌ترین مسئولیت‌های اجرایی لاجوردی است.