علت قطع اینترنت در نقاط مختلف تهران
علت قطع اینترنت در نقاط مختلف تهران
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد قطعی اینترنت‌های همراه و خانگی در تهران و مناطق مختلف ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد.

شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به دریافت گزارش‌هایی از کاربران در مورد قطعی گسترده اینترنت‌های همراه و خانگی در تهران و مناطق مختلف به اطلاع می‌رساند این قطعی ارتباطی به شرکت مخابرات ایران ندارد.

اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در عین حال تأیید کرد: از ساعاتی پیش اختلال ایجادشده باعث قطعی موقت اینترنت در برخی نقاط کشور شده است.

به گزارش تسنیم، برخی گزارش های غیررسمی، اختلال برق در شرکت ارتباطات زیرساخت (ساختمان LCT) را دلیل اختلال امروز اینترنت اعلام می‌کنند.

تکمیلی:

از ساعت ۸ امروز اینترنت برای ساعتی قطع شد و کندی اینترنت تا ساعاتی پیش ادامه داشت. وزارت ارتباطات فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق را علت اختلال اعلام کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز اختلالی در اینترنت حادث شده بود که تا ساعتی قبل این اختلال به صورت کندی ادامه داشت.

اکنون شرکت ارتباطات زیرساخت از رفع اختلال خبر داده است.

در حالی که گمانه زنی هایی از بروز این اختلال به دلیل قطعی برق در ساختمان زیرساخت مطرح شده بود، شرکت ارتباطات زیرساخت علت وقوع اختلال را تشریح کرد.

بنابر اعلام زیرساخت، صبح امروز بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق، در شبکه اینترنتی برخی از مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان این شرکت و هماهنگی شرکت توانیر مشکل برطرف و در حال حاضر تمامی ارتباطات به حالت پایدار درآمده است.

از حدود ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز، اینترنت در برخی نقاط تهران دچار اختلال شده بود که هم‌اکنون این اختلال برطرف شده است.