سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد
سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد

آی‌سی‌تی نیوز – با حکم دبیر شورای عالی فضای مجازی، حسین مطلبی به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی، در این حکم آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب می شوید. […]

آی‌سی‌تی نیوز – با حکم دبیر شورای عالی فضای مجازی، حسین مطلبی به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی، در این حکم آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب می شوید. امیدوارم با بهره گیری از توان کلیه دستگاه ها، موسسات و سازمان ها و بهره مندی از تجربه و توان علمی و تخصصی همکاران این پژوهشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

گفتنی است، دکتر مطلبی پس از پایان دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه قم با رتبه نخست موفق به پذیرش در رشته دکترای کلام اسلامی از همین دانشگاه با سهمیه استعداد درخشان شده و در این مقطع نیز موفق به کسب رتبه نخست شده است.

 

از سوابق او می توان به مدیریت گروه مطالعات بنیادین پژوهشگاه فضای مجازی، ریاست شورای دانشی فلسفه و الهیات دانشگاه آزاد واحد الکترونیک، دبیری میز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مرکز تحقیقات راهبردی ستادکل نیروهای مسلح و نظارت علمی گزارش های علمی در مرکز ملی فضای مجازی اشاره کرد.

از مهم ترین حوزه های پژوهشی وی نیز می توان به فلسفه هوش مصنوعی، هستی شناسی و معرفت شناسی فضای مجازی، علوم شناختی، فلسفه سیاست و … اشاره کرد.
او همچنین داوری مجلات علمی و همایش های مختلف را بر عهده داشته و تا کنون چند جلد کتاب در زمینه فضای مجازی به تالیف و ترجمه رسانده است.