دردسر عدم جابجایی شماره تلفن ثابت
دردسر عدم جابجایی شماره تلفن ثابت
کاربران فارس من با انتقاد از عدم انتقال خطوط تلفن ثابت، می‌گویند: مخابرات اعلام می‌کند که دیگر خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر منتقل نمی‌کند و باید خط جدیدی برای آدرس جدید خریداری شود، اما این رویه مشترکان را به دردسر انداخته است.

به گزارش فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه از عدم انتقال خطوط تلفن ثابت به آدرس‌های جدید گلایه کرده اند.

سردبیر این سوژه به خبرنگار فارس، گفت: حدود یک سال پیش درخواست انتقال خط تلفن ثابت به آدرس جدید را داده ام اما این انتقال تا این لحظه انجام نشده است.

وی گفت: شرکت مخابرات ایران اعلام می کند که انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز مخابراتی به مرکز دیگر را انجام نمی دهد و باید خط جدیدی برای آدرس جدید خریداری کنیم.

وی افزود: این در حالی است که پیش از این انتقال خط تلفن ثابت از یک مرکز به مرکز مخابراتی دیگر انجام می شد و مخابرات با دریافت هزینه ای خط را انتقال می داد.

سردبیر این سوژه گفت: در نتیجه این رویه جدید، مشترک ناگزیر است که هزینه‌ بیشتری را نسبت به انتقال خط برای خرید خط تلفن جدید پرداخت کند.

وی افزود: علاوه بر هزینه بیشتر، برای ما به عنوان یک مشترک صاحب کسب و کار، تغییر شماره تلفن آسان نیست و باعث عقل افتادن در کار می شود.