تکذیب نامه وزیر ارتباطات در مورد اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت
تکذیب نامه وزیر ارتباطات در مورد اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار تصویر نامه‌ای منتسب به وی با عنوان اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت، پاسخ داد: در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «محمد احسان خرامید» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: از دیروز در فضای مجازی تصویر نامه‌ای بدون سربرگ، شماره و امضا با عنوان «سرّی» و با موضوع اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت منتشر شده که آن را به دکتر زارع‌پور منتسب کرده‌اند.

اول؛ از وزیر سوال کردم و در پاسخ گفتند: “در طول عمرم نه چنین نامه‌ای رو دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام.”

دوم‌؛ ماموریت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه که در آن زمان آقای دکتر زارع‌پور مسئولیت آن را برعهده داشتند توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات قوه قضاییه و توسعه خدمات الکترونیکی این قوه است که نتایج آن راه‌اندازی ده‌ها خدمت برخط در قوه قضاییه مانند؛ احراز هویت برخط، دریافت سوء و عدم سوءپیشینه برخط، ارسال لوایح به‌صورت الکترونیک، نوبت‌دهی برخط و… بوده که در نوع خود قابل توجه است.

سوم؛ اصولا مرکز مذکور هیچ مسئولیتی در حوزه مدیریت فضای مجازی ندارد که بخواهد در جلساتی با این موضوع شرکت کند و یا صورتجلسه‌ای امضا کند.

چهارم؛ با توجه به اینکه نامه مذکور فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضای. منتشرکنندگان خارجی و تایید کنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی بعدی را نیز ندارند.

پنجم؛ دفعات بعدی حواستان باشد که طبقه‌بندی سری را ایمیل نمی‌کنند.

blank

blank